facebook tipp
Blog,  Facebook tanácsok

Facebook változások!

Változások a Facebook hirdetések világában!

 
Háttér:
Az Apple olyan változtatásokat jelentett be az iOS 14 rendszer kiadásának részeként, amelyek befolyásolják a konverziós események általunk való fogadását és feldolgozását a Facebook-képponttól és a hasonló eszközöktől.
Kiket érint?
Ez érinti a mobilalkalmazásokat hirdető vállalkozásokat, valamint mindazokat, akik bármelyik üzleti eszközünk használatával webkonverziós eseményekre optimalizálnak vagy céloznak, illetve ezek alapján jelentéseket készítenek.
Felhasználók szemszögéből így néz ki:
App Store-ban elérhető minden alkalmazásnak meg kell jelenítenie egy elriasztó hatású kérdést a felhasználóknak az iOS 14 rendszerű készülékeken.
Az Apple szabályai tiltani fognak bizonyos adatgyűjtési és megosztási műveleteket, kivéve, ha az emberek a kérdésre válaszolva beleegyeznek a követésbe iOS 14 rendszerű készülékeiken.
Hatása:
Ha egyre több ember kezdi el elutasítani a követést iOS 14 rendszerű készülékeken, a hirdetések személyre szabása és a hirdetések teljesítményével kapcsolatos jelentéskészítés is beszűkül majd mind az alkalmazáson belüli, mind a webes konverziós eseményeknél.
Megoldások:
Készítsd fel a Facebook hirdetési fiókod az iOS 14 változtatásaira:
– Hitelesítsd a saját domainodat (business.facebook.com/brand_safety)
– Limitáld a Pixel eseményeket 8 darabra (https://business.facebook.com/events_manager2)
– Állítsd be a konverziós API-kat a weboldaladon (Facebook business/Eseménykezelő/Adatforrások/Beállítások/Konverziók API)

Szólj hozzá

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük